Blogger Layouts

Followers

Tuesday, December 15, 2009

geram gler kt dak tagged!

gram lak aku kt dak tagged ni..argh!pagi2 uat aku knyng ngn sarap maki owg..aduh2!chapek deyh lorh..soh aku komen pix die then i juz said "take time okewh n bukan mse skunk tok aku komen pix kau"..pny la ayt bek aku respon last2 aku yg kne BUTO!wah2!ni suda m'lbey ni..xkn la aku nk diam lak an..then bertekak jew ngn dak S**L 2..last2 dak 2 kuor topik pcl agame..weyh!ni ag la aku xley thn geramny..suda la mlot ckp BUTO!pas 2 dew ati ckp tkot TUHAN..owg klu tkot TUHAN xdew hina kejadian TUHAN la weyh!mlot kne jge gak..kau bilang aku tindik???weyh!dlm sunah or hadis dew x ckp pmpoan xley tindik?s'taw aku la eyh laki jew yg xley tindik..perh!ayt kau mmg kencang la weyh..aku dgor pon xley thn bengang mke aku ni..kau klu arapkn smbhyg tp mlot cm puki mak kau bek xyh la bkak topik agame..wlaupon aku ni jhat cm ne pon,aku taw la gak pcl agame..dr kau 2 bkak topik agame tp xtaw lak an mlot cm longkang..dew laki aku amek pix kt tndas die seolah2 hine tmpt kjew hlal..aduh!bengang doe jmp dak S**L cm ni..aku nk kai lens..ske aku la weyh..bkn aku bli kai wet kau..yg kli jgn la bkak soal agame if kau xtaw agame 2 pew..(aku xksh doe kau xtkot aku..jnji jgn men lps jew ckp..if aku pon tkot TUHAN gak tp xdew la aku nk kuor bab2 agame ni..aku sblom nk ckp,aku kne pk gak..bkn cm kau 2 xsdor diri dtg mne,pergi mne)..


k la daaaaaaaaaaaaaaaaaa....

No comments:

Post a Comment