Blogger Layouts

Followers

Saturday, August 20, 2011

minah gud gud...kowg taw??xtaw kn..

aku dah tak boleh cakap apa-II lagi sebab everything mamat ni share apa-II masalah dia dengan aku pasal minah ini and tiba-II dia okewh pulak dengan minah ni..minah ni buat dia macam mana pon dia still lagi ingat..so sekarang aku dah boleh blah..aku dah tak layak untuk dia share everything about her..setakat tempat meluahkan masalah aku rasa okewh tapi benda ni dah banyak kali aku and adik angkat dia cakap so pas ni apa-II itu keputusan dia untuk merasa sakit,bahagia or what la kan..
aku dah tak boleh nak cakap benda yang sama and bebel benda yang sama..buang air liur aku saje..

okewh lah,aku pon tak perlu nak bebel banyak-II dekat dalam ni..cukup untuk meluah je..bye~

No comments:

Post a Comment