Blogger Layouts

Followers

Friday, August 12, 2011

Nasi nasi nasi nasi nasi

wahhh..sudah lama aku tak sentuh nasi..baru tadi aku pergi berbuka puasa..baru aku nak makan tapi hakikatnya nasi tu tak dihabiskan..mungkin sudah beberapa hari tak jamah nasi..
kenapalah aku ni..sejak ada masalah sudah malas aku nak makan..asyik membesarkan tidur saja..ada je benda yang tak kena..apalah nasib aku ni kan...hanya mampu berdiam dan menangis je bila ada masalah..
kenapa perlu ada masalah seberat ini erkk??kenapa??
hurmm..
tak apa aku sanggup harungi cabaran dan dugaan yang atas tentukan..mungkin hari ni aku kalah melawan tu tapi aku tak tahu esok lusa macam mana kan..
apa-II aku doakan yang terbaik..aminn..~


p/s:cuba untuk menelan juga sebutir nasi..wahai nasi kesian kau ye..~

No comments:

Post a Comment